2011年10月21日 星期五

令人震驚的圖像,進一步的思考…

美國
某個愛我的人做了這件事。這不是愛。
我是這個照片中的倖存者,我製作了這張海報 我希望你懂我的意思。
USA
Someone who loved me did this. This isn’t love.
I’m the survivor in this photo. I created this poster with help from my family because I wanted the community to see the true face of domestic violence.
I hope you get the picture.





捷克
我不小心被熨斗燙到了五次
她不敢說出真相。你不一定要。停止家庭暴力。
Czech,
The iron burned me accidentally … 5 times
She’s afraid to tell the truth. You don’t have to. Stop domestic violence

沒有留言:

張貼留言